DAMN

Denna dagen började verkligen extremt dåligt. Jag var påväg till skolan och utanför skolan så kände jag att jag började må dåligt så jag gick ut och satte mig. När jag satte mig så kände jag hur mina armar började bli iskalla och jag började kallsvettas och det började svartna för ögonen. Jag trodde helt ärligt att jag skulle svimma! Jag fick panik så jag stoppade ner två fingrar i halsen så jag skulle spy men inte hjälpte det.
När jag gick in i skolan så fick jag höra att jag var väldigt blek. Inte så konstigt eftersom jag frös hela dagen. När jag kom hem så tog jag temperaturen och hade 38,3 + huvudvärk så jag sov i en timme när jag kom hem.
Inte nog med det så gjorde jag mitt omprov i matte och tyvärr så klarade jag inte det. Blev så himla besviken och arg på mig själv så jag började gråta. Usch för matte.


COMMENTS
POSTED BY: Saga

Gulle dig!

Drick varm mjölk med honung i.

Puss!

2011-01-20 @ 22:13:11
YOUR BLOG/FACEBOOK: http://sagostad.blogspot.com

Design by: Designbloggar

COMMENT HERE:

YOUR NAME:
ARE YOU V.I.P?

EMAIL ADRESS: (publiceras ej)

YOUR BLOG/FACEBOOK:

COMMENT:

Trackback
RSS 2.0