DAY 1 Introduce yourself

Jag heter Suzana Nikolic och fyller år den 9 juli, 17 år. Jag bor i en by som heter Vetlanda med cirka 12 000 invånare.  Jag går första året på Njudungsgymnasiet Barn och Fritid. Jag kommer från Bosnien och har hela min släkt där nere. Jag är en glad person som har oftast ett leende på läpparna men jag har också en dålig sida. Vissa dagar kan jag bli rätt lätt sur och irriterad och då ska man helst låta mig vara. Jag är precis som min vän Edina, jag måste dela med mig annars känner jag mig så himla skyldig. Jag ogillar när folk bjuder mig på saker för jag gillar inte när dom slösar pengar på mig. Jag har ingen speciell hobby. Har väl som de flesta andra, att vara med vänner, pojkvännen och sitta vid datorn? Jag älskar att titta på film, speciellt skräckfilmer med mina vänner och komedi när jag är själv.



COMMENTS
POSTED BY: edina

åååååååååh finis. Ska bli kul att läsa din lista!



puss

2011-01-29 @ 19:27:37
YOUR BLOG/FACEBOOK: http://edinah.blogg.se/

Design by: Designbloggar

COMMENT HERE:

YOUR NAME:
ARE YOU V.I.P?

EMAIL ADRESS: (publiceras ej)

YOUR BLOG/FACEBOOK:

COMMENT:

Trackback
RSS 2.0