day 3 my best friend

Ni är de som sitter som djupast i mitt hjärta.

Radenka
jag har känt ända sen jag var nio år gammal. Jag kommer ihåg första dagen jag träffade henne. Jag, bror och pappa skulle hälsa på dom. Radenka hade precis kommit ut ur duschen när jag, bror och pappa kom hem till dom. Jag visste inte om dom kunde prata svenska så jag frågade min bror om dom kunde det. Haha lite pinsamt, eftersom Radenka förstod var jag sa. Vi sov över så himla mycket och jag älskade att vara med henne. Vi var ofta ute och spelade fotboll med andra invandrare från Ekenäs. Jag kommer ihåg en gång när vi skulle busa så bankade jag sjukt hårt på ett fönster så persienerna gick sönder. Vi blev så rädda och sprang in direkt till Radenka men killarna kom och skällde ut oss. Fyfan, aldrig varit så rädd i hela mitt liv. Kommer ihåg blåmes och alla dom, haha fyfan!
Ännu idag så umgås jag med Radenka. Jag älskar henne så himla mycket och jag vet att jag inte säger det så ofta till dig. Du är världens underbaraste att umgås med. Du säger precis så som du tycker och du gör precis så som du gör. Du ställer verkligen upp för alla människor i hela världen, även dom som du knappt känner. Vi som har dig som vän är verkligen lycklig lottade. För det finns bara en Radenka i hela världen som är som du. Du är speciell.

Ivanka
har jag känt sen jag gick i förskolan. Vi började umgås riktigt mycket när vi båda gick på högstadiet och sen dess har vi bara umgåtts mer och mer och mer. Jag älskar att vara med dig, Ivanka! Du är alltid så himla glad och positiv när vi är! Inte så konstigt, du skrattar direkt när du ser mig, hahaha aldrig fattat varför. :( Vi båda älskar donken så himla mycket, men nu var det faktiskt rätt längesen vi var där? Miss donkan with you ... Jag älskar när både du och jag är ensamma med det dära killgänget! För du och jag är så lika. Vi tillsammans kan umgås med vilka vi vill. Du är en tjej med ett huvud full av olika tankar. Du dagdrömmer verkligen varje dag! Dessutom är du så himla fin och vacker, Ivanka. Jag har alltid tyckt det!

Andreas började jag lära känna samma dag han började i min klass (efter två dagar skolan började). Han är inte bara min pojkvän utan min bästa vän också. Han ser direkt på mig om jag är ledsen eller mår dåligt. Jag kan säga att det inte är något men han kan se i mina ögon att det är något som inte är rätt. Jag älskar att prata med honom om allt och inget för han sitter verkligen och lyssnar på mig, även om det är något ointressant. Även när jag säger att jag inte vill berätta så får han mig och säga det i alla fall, för han bryr sig så himla mycket om mig. (Precis som andra av mina bästa vänner) Jag tror inte att jag har en enda hemlighet som han inte vet. Han vet verkligen allt om mig. Jag har aldrig öppnat mig såhär mycket för någon som jag gjort för Andreas. Det kan bero på att jag litar på honom mer än 100 %.

Amanda har jag gått med i samma klass från förskolan till sexan. I sjuan till nian gick hon i 7-9A och jag gick 7-9D. När vi gick på grundskolan så umgicks vi inte alls. Amanda och jag började bli riktigt bra vänner i sjuan. Jag vet inte varför, men det blev bara så och det är jag sjukt glad över. Något mer som jag är sjukt glad över är att vi ska gå i samma klass tre år till! Jag och Amanda är så himla tighta så ingen kan bryta våran vänskap. Hur mycket någon än försöker så kommer dom alltid att misslyckas. Jag kan prata om allt med henne. Hon säger precis så som hon tycker och det ska en bästa vän göra. Hon ger så himla sjukt bra råd som alla borde följa. Även om hon själv mår dåligt så visar hon inte det för någon. Hon är alltid så himla glad och trevlig mot alla, även dom som hon inte gillar. Vet inte en enda människa som ogillar henne. Fast .. Det är ju omöjligt att ogilla en person som har ett hjärta av guld och är älskad av väldigt många.

Edina har jag gått i samma klass från fyran till nian. Tyvärr så går vi två olika linjer. Hon går SM(?) och jag BF. Men bara för det så har vi inte glidit isär. Vi umgås fortfarande på fritiden men tyvärr inte lika mycket. Denna tjejen kan inte vara elak och ond. Hon är så godhjärtad så det inte är sant. Trampar hon på t.ex en myra så känner hon sig så himla dum, haha. :) Hon är 0% egoistisk och tänker mer på sina vänner än på sig själv, lite väl för mycket ibland. Jag älskar Edina så himla mycket! Önskar verkligen att det fanns flera människor utav henne, för hur bra vore inte världen då? En värld utan hat.



COMMENTS
POSTED BY: Anonym

suzana, jag älskar dig!!

2011-01-31 @ 20:25:53
POSTED BY: edina

jag går sp haha! Men same shit egentligen. Men ååååååååååååååååååååååååh du är så jävla grym babe!! Blir så glad. Du förstår mig som ingen annan. ÄLSKAR DIG.

2011-01-31 @ 21:06:16
YOUR BLOG/FACEBOOK: http://edinah.blogg.se/

Design by: Designbloggar

COMMENT HERE:

YOUR NAME:
ARE YOU V.I.P?

EMAIL ADRESS: (publiceras ej)

YOUR BLOG/FACEBOOK:

COMMENT:

Trackback
RSS 2.0