DIE

Denna dagen gick faktiskt rätt fort! Men barnen var bara ännu jobbigare idag. "Kan du rita en teckning till mig?" "Kan du rita blommor?" "Kan du rita hjärtan?" "Är du kille eller tjej?" SER JAG UT SOM EN KILLE ELLER?! "Vi vill hålla din hand!" "Kan inte jag få en kram" "Ska vi leka?" Blablablabla. Dom gör mig verkligen jävligt trötta och irriterande. Börjar faktiskt bli strängare mot dom för dom hugger sönder min tålamod.

Men snart är det fredag, fredag betyder fest, fest betyder alkohol! Är satans taggad! Riktigt längesen jag festade nu!

Fest sen i somras.


COMMENTS
POSTED BY: carro

HAHHAH stackars dig!

2011-01-26 @ 16:51:03
YOUR BLOG/FACEBOOK: http://speciialneeds.blogg.se/
POSTED BY: ellinor sjöberg [mitt liv / min blogg ]

Kul att du är med i tävlingen! Vinnaren presenteras klockan 23.00 ikväll! kram :)

2011-01-26 @ 20:29:32
YOUR BLOG/FACEBOOK: http://ellinorsjoberg.blogg.se/

Design by: Designbloggar

COMMENT HERE:

YOUR NAME:
ARE YOU V.I.P?

EMAIL ADRESS: (publiceras ej)

YOUR BLOG/FACEBOOK:

COMMENT:

Trackback
RSS 2.0