HELL YEAH

Vaknade alldeles nyss. Ja, jag vaknar oftast såhär sent på helgerna, det är därför jag försover mig varje gång det är skola. Önska mig lycka till på måndag! För då ska jag börja 08:00 eftersom jag ska praoa 3 veckor på en förskola. Rätt pinsamt kommer det att bli om jag försover mig.
I alla fall, snart så ska jag få skjuts ner till Ivanka. Ska komma lite tidigare än alla andra så vi kan hinna att köpa lite smått och gott!

Får väl ha på mig detta ikväll, eftersom Serbien och Sverige möter varandra ikväll i handboll. ;)
En sajkaca (mössan), en serbisk flagga, en serbisk halsduk och en serbisk tröja.
Som ni kanske förstår så är jag serb? (Bilden är tagen sommar 2010)


COMMENTS
POSTED BY: halil duso <3

hahahahha , asså skönast är du ;)

2011-01-22 @ 14:34:08
POSTED BY: Esse

hahahahah du äe förjävla snygg suz! ;D <3

2011-01-22 @ 16:11:34
YOUR BLOG/FACEBOOK: http://alittlebitlonger.devote.se

Design by: Designbloggar

COMMENT HERE:

YOUR NAME:
ARE YOU V.I.P?

EMAIL ADRESS: (publiceras ej)

YOUR BLOG/FACEBOOK:

COMMENT:

Trackback
RSS 2.0