ZzzZZzZZzz

Tog bort inlägget "KIDS" Eftersom jag hade skrivit deras namn och vad som har hänt under dagen, för min handledare berättade för mig idag att jag har tysnadsplikt. Jag hade ingen aning om det. Man måste tydligen skriva under ett papper, men ingen utav mina mentorer har nämnt att jag har tysnadsplikt på förskolan.
Men kan i alla fall berätta att vi åkte skridskor idag. Var inte så himla kul för jag fick knyta mer än hälften av allas barns skridskor, sen knyta upp dom. Knäppa deras hjälmar och knäppa upp dom. Ta av deras skor och sätta på deras skor. Snacka om att det var kallt ... Det är bara dag två och jag är redan trött på att praktisera med små ungar. Hur fan ska jag klara mig i tre veckor?! Dom kör verkligen slut på mig. Är dödstrött!

Saknar skolan som fan. Dagarna går så himla snabbt då! Men på förskolan går tiden riktigt segt .... Skola! ♥♥♥♥♥♥♥

COMMENTS

Design by: Designbloggar

COMMENT HERE:

YOUR NAME:
ARE YOU V.I.P?

EMAIL ADRESS: (publiceras ej)

YOUR BLOG/FACEBOOK:

COMMENT:

Trackback
RSS 2.0