6 months ♥

Ett halvår med dig idag, Andreas. Världens bästa halvår jag någonsin har haft och jag någonsin kommer ha. Jag har kommit dig så himla nära detta halvåret. Från främlingar där vi inte visste något om varandra till bästa vänner och pojk/flickvän där vi vet allt om varandra. Jag har aldrig öppnat mig såhär mycket för någon som jag har gjort för dig. Jag delar med mig allt med dig. Du vet alla mina hemligheter och allt om mig, verkligen allt och jag litar på dig, mer än 100 %. Jag har aldrig trivts så bra med någon kille så som jag gör med dig. Du får mig känna mig så himla trygg när du håller om mig och pussar på mig, för då vet jag att du aldrig lämnar mig och släpper inte taget om mig.

Jag har aldrig varit såhär kär som jag är nu. Tänk att jag fortfarande är lika kär som jag var för sex månader sen.  Jag känner fortfarande det dära pirret i magen innan vi ska träffas. Jag får världens största leende när du skriver till mig. Jag spricker av lycka när du säger att du älskar mig. Jag vet inte vad jag ska ta mig till för du gör mig så himla lycklig så jag blir galen, och det har du märkt själv!

Jag älskar dig idag, imorgon & för alltid. ♥

COMMENTS
POSTED BY: C-L-A-R-A

Aåhw, så himla fint med kärlek! Grattis Suzana, hihi ni är underbart söta tillsammans :')

2011-03-16 @ 21:56:10
YOUR BLOG/FACEBOOK: http://naturalcolors.blogg.se/

Design by: Designbloggar

COMMENT HERE:

YOUR NAME:
ARE YOU V.I.P?

EMAIL ADRESS: (publiceras ej)

YOUR BLOG/FACEBOOK:

COMMENT:

Trackback
RSS 2.0