NIGHTMARE

Hade en konstig mardröm inatt. Vad jag minns så lekte jag en lek som man dör av. Träffade Sofi och Frida på Willys. Tror dom var siamesiska tvillingar för dom satt på samma stol i samma kassa och jobbade. Helt plötsligt kom jag till en fest och jag mådde sjukt dåligt. Andreas sa att vi skulle in i ett hus så jag skulle lugna ner mig, men där inne var den ondska grejen som man inte kunde se utan bara känna av. Jag kunde inte vara där inne så jag stack ut och helt plötsligt känner jag att något rinner från min vagina, så jag drog ner byxorna framför alla, så ser jag att något svart kommer från mig, som rinnande vatten! Jag var helt likblek i ansiktet och satte mig hos Eva och Natha för att ta en cigg, när jag väl tänder den som släcks den och pappret och tobaken smulas ner ... Sen skakade jag så mycket så jag dog...
vaknade 06:20 och var igenomsvettig! Var skit rädd så jag satte på datorn och en film, men somnade om till 07:44, så jag "stressade" till skolan och kom 15 minuter försent. Äh, what ever.

COMMENTS
POSTED BY: Es

men fan va creepy!! :S

2011-03-22 @ 22:47:32
YOUR BLOG/FACEBOOK: http://alittlebitlonger.devote.se

Design by: Designbloggar

COMMENT HERE:

YOUR NAME:
ARE YOU V.I.P?

EMAIL ADRESS: (publiceras ej)

YOUR BLOG/FACEBOOK:

COMMENT:

Trackback
RSS 2.0