PARTEEEY

Konstigt nog så gick jag och la mig 23:00 igår? På en fredag? Fast egentligen är det inte så konstigt, gymmade igår med klassen! Okej ... Jag gjorde inte så himla mycket men blev ändå rätt så trött! Sen vaknade jag alldeles för tidigt. Runt 09:00! Men men! Snart blir det att hoppa in i duschen och sen möta Ivanka och Radenka på solariumet. And then and then and then ska vi troligtvis till Radenka, eller i alla fall jag. Hon ska sminka mig så fint så och fixa oss tills ikväll! Det är nämligen så att två fina tjejer ska ha en 18-års fest ikväll! Är rätt så taggad och det kommer nog bli superkul!

Kom ihåg att ni kan fortfarande ställa frågor i frågestunden! ↓

COMMENTS

Design by: Designbloggar

COMMENT HERE:

YOUR NAME:
ARE YOU V.I.P?

EMAIL ADRESS: (publiceras ej)

YOUR BLOG/FACEBOOK:

COMMENT:

Trackback
RSS 2.0