Sorry

I know, i know, min uppdatering är så himla dålig. Men jag är knappt hemma. Är ute hela tiden känns det som. Kommer inte bli bättre uppdatering inför veckan för då ska jag råplugga inför matte provet med Radenka, och när man pluggar med henne så är det verkligen plugg som gäller!

Igår så vaknade jag på fel fot kände jag. Var så himla sur när jag vaknade, men som tur var så gick det över när jag träffade Ivanka. Vi gick ner till stan och köpte lite mumsgrejor och åt det hos henne. Efter klockan 18:00 gick jag vidare till Edina! Hennes pappa skjutsade mig, Esmeralda och Suzanna till Ekenäs hos Rosanna. Självklart tittade vi på skräckfilm för jag var så himla sugen på det! Älskar att titta på skräck hos Rosanna för hon har rätt stort hus och en läskig korridor. Kan ju säga att jag inte vågade gå på toa själv efter filmen, även om den inte var läskig.
A Nightmares on Elm Street

Idag fyller min finaste 18 år! Gick hem till honom och åt en mysig middag med hans syskon och tittade på film. Verkligen mysigt! Min helg har varit super bra och nästa helg kommer bli mycket bättre! 18 års fest för två andra brudar då. :)

COMMENTS

Design by: Designbloggar

COMMENT HERE:

YOUR NAME:
ARE YOU V.I.P?

EMAIL ADRESS: (publiceras ej)

YOUR BLOG/FACEBOOK:

COMMENT:

Trackback
RSS 2.0