ZzZZzzZzz

Somnar vilken sekund som helst. Var uppe till fyra i natt för ville vara snäll och skriva med Andreas medans han var rätt full och festade, sen är han ju så söt och väcker mig 09:30 .... Tack. :) Inte så konstigt att jag är trött när jag knappt har sovit något och är uppe så sent!

För övrigt är (tror) jag färdig med all fakta angående min uppsatts. Sutit i snart två timmar med den. Har skrivit sammanlagt sex sidor (stolt!!!) och det är bara fakta. Nu menade jag inte att jag skrev sex sidor just idag, utan sen vi fick uppgifte. Ska ha med analys, framsida, innehållsförtäckning blablabla, grejer som ni inte bryr er om. Kommer bli rätt många sidor. MVG MVG MVG MVG!

MEN NU ... hade jag tänkt dra till köket och äta choklad och sen gå och sova i alldeles för få timmar och vara sur imorgon för ja ... jag sov för lite OCH ska plugga matte hela dagen i tre dagar. Skjut mig. :)

COMMENTS

Design by: Designbloggar

COMMENT HERE:

YOUR NAME:
ARE YOU V.I.P?

EMAIL ADRESS: (publiceras ej)

YOUR BLOG/FACEBOOK:

COMMENT:

Trackback
RSS 2.0