GO GO GO

Jag ska sluta ta åt mig så himla mycket! Varför gör jag ens det? Det behöver inte handla om mig hela tiden. Ska sluta vara sån egoist. Jag har egentligen ett bra liv, dock kunde det ha varit bättre men finns inget att göra åt.
Tänk på vilken underbar pojkvän jag har! Han gör verkligen allt för mig så jag inte ska må dåligt. Han älskar mig för den jag är. Han är verkligen bäst och verkligen älskar mig! Hur lycklig lottad är jag egentligen? Förstår inte vad jag har gjort för att förtjäna detta! Jag ska uppskatta mitt liv ännu mer och sluta må så dåligt.

DU ska fan inte få mig och må sämre. Du förtjänar alla lögner du får rakt upp i ansiktet. Du har gjort själv så du förtjänar det. Jag har försökt att få det bra men DU vill inte och jag ger upp för de är inte värt att försöka. 

Jag ska bli stark igen, jag ska må mycket bättre än vad jag gjorde innan och det är pga. dig jag kommer må bättre och bli starkare. Du ska inte sänka mig mera. :)

GO SUZI!

COMMENTS

Design by: Designbloggar

COMMENT HERE:

YOUR NAME:
ARE YOU V.I.P?

EMAIL ADRESS: (publiceras ej)

YOUR BLOG/FACEBOOK:

COMMENT:

Trackback
RSS 2.0