Sick

Helt sjukt. Om 9 dagar har jag och min finaste varit tillsammans i hela 7 månader. Jag kan inte få in det i mitt huvud.
Jag har aldrig varit såhär himla lycklig i hela mitt liv, och jag kommer troligtvis aldrig bli lyckligare, för det är inte möjligt. Så länge jag har Andreas så har jag allt.

För någon dag sen fick han mig och gråta, av lycka. Kunde inte sluta gråta så lycklig som jag var. Han sa så himla fina ord till mig. Kan ju erkänna att jag smålipar just nu , haha ..... Du förstår inte hur lycklig du gör mig, Andreas! Helt ärligt, vad har jag gjort för att förtjäna dig? Du behandlar mig som en prinsessa verkligen varje dag. Det finns ingen som du, och det kommer aldrig finnas det. Du är min och jag är din, och det är så det ska vara, förevigt. Har jag dig, så har jag allt. Mer än så behöver jag inte. Jag älskar dig, så himla mycket! Det är så himla jobbigt att jag kan varke visa hur mycket jag älskar dig, eller skriva hur mycket jag älskar dig. DU GÖR MIG GALET KÄR!



COMMENTS
POSTED BY: edina

du är så fin Suzana. Ville bara säga det.

<3

2011-04-06 @ 16:50:56
YOUR BLOG/FACEBOOK: http://edinah.blogg.se/
POSTED BY: sarahjälmeby'

kan lägga ut receptet :)

2011-04-07 @ 07:34:43
YOUR BLOG/FACEBOOK: http://omdubarakundese.blogg.se/
POSTED BY: ivanka

frågestund i min blogg smartass!!!!

2011-04-10 @ 15:48:05
YOUR BLOG/FACEBOOK: http://superhumanz.blogg.se/

Design by: Designbloggar

COMMENT HERE:

YOUR NAME:
ARE YOU V.I.P?

EMAIL ADRESS: (publiceras ej)

YOUR BLOG/FACEBOOK:

COMMENT:

Trackback
RSS 2.0