Responses from question-time!

Ajuste! Har ju glömt och svara på era frågor som var för en månad sen, wops! Men kan ta dom nu eftersom jag har inget annat för mig.

Vad gör du om tio år ? Om 10 år är jag 27 och då hoppas jag på att jag är fortfarande tillsammans med Andreas och bor inte i Vetlanda.
Varför färgar du håret så mycket ? Jag tycker det är kul och färga håret och expremintera lite!
Den hårfärg du varit mest nöjd med ? Illröd!



Varför är du så söt ? För jag äter så mycket socker, hihi.
Äta bajs eller döda en groda? Döda en groda!
Vår eller höst ? Absolut vår!
Te eller Kaffe ? Te.
Vanligost eller mjukost ? Hmm ... Blir nog mjukost. :)
hey do you allways need so much attetion ??,
cause you'r allways walking around and wanting su much of it
Ursäkta? Du kan verkligen inte känna mig Om du tror sånt om mig. Damn. Lär känna mig och SEN döm mig, anonym.
Hur ofta bajsar du per dag? 1-2!
Tar du på dig tröja eller byxor först? Byxor.
Dricker du te/kaffe? vilken smak (om te) Sällan, men om det är te så blir det vanilj. :)
Vill du tatuera dig? vad? var? Jo, det vill jag! Jag vet inte vad eller vart, men det är absolut något jag vill. :)
När du har mens har du jättemke mensvärk då? xD ahhahaha Haha nej, inte längre.
Who's your bitch?? xd HAHHAHAHA YOU ARE!
Om du va med i en skräckfilm, hur skulle du vilja då? freddy krueger undrar.... Oskyldig och söt!
Berätta om där du kommer ifrån, typ bilder och sånt hur det ser ut och så :D
Mina föräldrar kom till Sverige 1993. Innan bodde de i Bosnien, Doboj. De flyttade hit pga kriget. 1994 ploppade jag ut på sjukhuset i Danderyd. Jag bodde i Norrtälje tills jag var fem år sen flyttade vi till Vetlanda eftersom min pappa fick ett bättre jobb med bättre lön. Jag själv ser mig inte som svensk bara för jag är född här. Hur dumt låter inte det att jag är svensk medans min bror är serb och mina föräldrar också? Dessutom är jag döpt i Montenegro, vid ett ställe som heter Ostrog. Det ligger väldigt långt upp bland bergen. Det är en kyrka som är flera hundra år gammal. Som ni kanske förstår så är jag serbisk ortodox och inte muslim som alla andra tror.


Doboj


Ostrog

Visst tycker du att karro är den snyggaste människan som finns i hela världen? Ja, det är klart? :s dum fråga!
okej, ska ge en seriös fråga nu då
Ehm ,hur träffades du och andreas? Vi träffades i skolan. Han började på BF efter några dagar eftersom han bytte från samhäll och jag föll direkt för honom och han för mig. :)
Vilket är ditt bästa minne någonsin? Första gången jag firade min födelsedag i Sverige med mina vänner.


Sweet 16!

Vad lyssnar du på för musik? Mest party och lugn musik!
Har du haft sex idag? Ja :)
Vad använder du för hårschampoo? Garnier. Någon ljusgrön!



När duscha du senast? Igår.
Sitter du och skiter nu? Nej.
Brukar du drömma om mig? Nej, men brukar ha mardrömar om dig ..
Hur kom det säg att du valde BF? Jag har velat bli en kurator sen jag gick i åttan och sen fick jag reda på att Amanda skulle gå i samma klass, så det gjorde ju saken bättre!
Vad gör du på din fritid, mer än att vara med din pojkvän då förstås? ;) Haha ... Ja, då gör jag väl inte så mycket mer! Träffar vänner och festar. :)
Gillar du bajs?:D Nej :(
Ditt favoritplagg? :) Mitt vita linne som jag köpte i Stockholm med klassen! Dock är den typ förstörd. :(
Om du fick ändra om i ditt rum vad skulle du vilja ändra? Att allt skulle matcha. :)
Framtidsplaner? Flytta från Vetlanda och ha en fin framtid med Andreas!



COMMENTS

Design by: Designbloggar

COMMENT HERE:

YOUR NAME:
ARE YOU V.I.P?

EMAIL ADRESS: (publiceras ej)

YOUR BLOG/FACEBOOK:

COMMENT:

Trackback
RSS 2.0