-

Vill inte vara hemma längre. Vill flytta så fort som möjligt. När jag väl är hemma så känner jag bara av negativ energi. Vill bara gråta gråta gråta och aldrig komma upp ur min säng. När jag inte är hemma, så tänker jag inte på något. Jag behöver komma ut ur huset varje dag. Jag har ingen lust för att göra något osv när jag är här. Vill verkligen flytta men vill inte lämna min mamma.
Jag känner mig så svag i huvudet och kroppen. Jag orkar inte och vill inte må såhära.

Mitt självförtroende är på 0% igen. Jag känner mig äcklad av mig själv när jag ser mig i spegeln. Jag vill vara fin, ha den fina kroppen och håret. Jag vill kunna tycka om mig själv utan att någon ska kalla mig egoist. Jag vill inte må såhära.

COMMENTS
POSTED BY: Tjääääääder

Du kan komma till mig!

2011-02-19 @ 22:00:17
POSTED BY: sarahjälmeby'

hoppas det blir bättre! och känner igen mig till 1000.



sv: suzana, du måste skämta! :p smink + jag = inte sant! men i will give it a try! :)

2011-02-23 @ 17:05:17
YOUR BLOG/FACEBOOK: http://omdubarakundese.blogg.se/
POSTED BY: sia

Du är ju fiiin!!

2011-03-07 @ 20:25:48
YOUR BLOG/FACEBOOK: http://siaforthewinffs.blogg.se/

Design by: Designbloggar

COMMENT HERE:

YOUR NAME:
ARE YOU V.I.P?

EMAIL ADRESS: (publiceras ej)

YOUR BLOG/FACEBOOK:

COMMENT:

Trackback
RSS 2.0