DAY 11 This upsets me

Rasister gör mig upprörd. Jag tycker det är så himla fel att vara rasist. Finns absolut ingen anledning till att vara det. T.ex om en mörkhyad person slår dig, varför ska du börja hata alla mörkhyade? Varför inte bara hata den personen som gjort dig något ont? Det är så himla fel att dra alla över en kam och hata t.ex alla muslimer. Varför? Jag blir så himla förbannad!
Jag kan helt ärligt talat säga att jag inte vill ha något med rasister att göra. Jag respekterar dom till 0% eftersom dom respekterar inte mig. Varför ska man hata en mörkhyad för? Säger hudfärgen vad du har för personlighet? Varför ska man hata muslimer? ALLA muslimer är inte terrorister. Lär känna personen innan du dömer honom/henne.

Att vara rasist är väldigt omoget och pinsamt. Väx upp och sluta hata.



COMMENTS
POSTED BY: linda

sv: tack vad glad jag blir :D!

2011-02-17 @ 10:06:08
YOUR BLOG/FACEBOOK: http://liindanordwall.blogg.se/

Design by: Designbloggar

COMMENT HERE:

YOUR NAME:
ARE YOU V.I.P?

EMAIL ADRESS: (publiceras ej)

YOUR BLOG/FACEBOOK:

COMMENT:

Trackback
RSS 2.0