DAY 5 MY FAMILY

I min famlj är det jag, min bror, min mamma och min pappa. Min familj kom från Bosnien 1993 pga. det var krig. De hade väldigt tur som kom så tidigt till Sverige för då behövde man inte söka asyl osv. Men efter fyra dagar dom kom hit, så behövde dom göra det. De bodde i rynkeby har jag för mig. Ett ställe som kantan, rosengård osvosv där alla blattar är. B-) Pappa jobbade på en pizzeria medans min mamma var mattant. Sen 1994 ploppades jag ut, och livet blev självklart bättre!

Min bror heter Dalibor och ska fylla 21 år. Just nu jobbar han på Pallco men i höst ska han flytta till Linköpin har jag för mig och studiera vidare till något inom dator. Vet inte riktigt vad. Hans intressen är att sitta vid datorn och spela onlinespel. Han ser verkligen ut som en datornörd. Glasögon och .. Ja, glasögon. 8-) Han är faktiskt en riktigt snäll bror! Men när vi var små så bråkade vi verkligen heelllaaaa tidddeeen. Vi slogs så det började blöda, hahaha så jävla störda var vi. Fast, vi är inte lika störda längre och bråkar väldigt sällan. Han hjälper mig med det mesta, speciellt i matte. Men ibland så ger han upp med det, för jag är för trög för att fatta .... Han och jag är så himla olika, inte ens 1 % lika. Ni kan ju fråga vem som helst.

Min mamma heter Gordana och ska fylla 40 år. Världens bästa mamma. Hon är en sån person som tänker först på sin familj, sina vänner och sen på sig själv. Jag har aldrig mött en sån osjälvisk människa i hela mitt liv. Jag kan prata med min mamma om allt, även om jag inte gör det. Vissa saker vill man ju hålla för sig själv. Många säger att jag är lik mamma på sätter. Att jag också väljer mina älskade först och mig själv sist, att jag är envis som en åsna. Jag ger inte upp så lätt som vissa kan tro. Jag älskar min mamma så himla mycket. Utan henne så vill jag inte veta hur mitt liv skulle se ut.

Min pappa heter Tihomir och ska fylla 44 år (gubbe hehe :pPPpP). Många säger att jag ser ut precis som min pappa och det tar jag kränkande, för jag är finare. :( Hahha nej skojar. Men jag vet att jag och pappa är så himla lika på sättet. Vi båda blir så himla lätta arga så vi verkligen har lust och DÖDA någon. Vi hatar när någon ljuger för oss även om vi själva ljuger ibland ...
Min pappa är rätt spelberoende av .. poker på facebook .. just like my mom. Fattar inte det roliga i det ... Nerds.





COMMENTS

Design by: Designbloggar

COMMENT HERE:

YOUR NAME:
ARE YOU V.I.P?

EMAIL ADRESS: (publiceras ej)

YOUR BLOG/FACEBOOK:

COMMENT:

Trackback
RSS 2.0