DAY 7 THIS IS MY DEPENDENCE

Jag är beroende av många saker och många människor.
Först och främst är jag beroende av all kärlek jag får från min pojkvän, familj och vänner! Och så klart är jag beroende av dom också, och inte bara kärleken! Vad skulle man ärligt talat göra utan kärlek? Världen skulle vara hur trist som helst. Utan kärlek skulle vi inte ha några vänner, familj, pojkvän/flickvän, husdjur osv. Jag tror inte världen hade existerat så länge ... För utan kärlek, så klarar vi oss inte.

Vem är inte beroende av datorn? Det första jag gör när jag kommer hem, är att jag sätter på datorn och loggar in på facebook. Men vem fan gör inte det? ;) Jag spenderar nog vääääldigt mycket tid framför datorn ... Om jag är hemma hela dagen så sitter jag framför datorn ... hela dagen ...

OCH MUSIK?! Musiken behövs så himla mycket! Ja, ni som är beroende av musik vet ju själva hur det är. :)

COMMENTS
POSTED BY: tiepamandahh

sv: ååh tack såå mycket! :D

2011-02-05 @ 22:57:21
YOUR BLOG/FACEBOOK: http://tiepamandahh.blogspot.com

Design by: Designbloggar

COMMENT HERE:

YOUR NAME:
ARE YOU V.I.P?

EMAIL ADRESS: (publiceras ej)

YOUR BLOG/FACEBOOK:

COMMENT:

Trackback
RSS 2.0