DAY 8 MY FAVORITE MEMORY

Mitt favoritminne är nog när jag fyllde 16 år. Det var första gången på 11 år tror jag, att jag har stannat hemma i Sverige och firat min födelsedag. Vanligtvis åker vi alltid till Bosnien i slutet av juni eller i början av juli.

Det var så himla kul och fira min födelsedag med MINA vänner och få presenter. Visst, jag fick presenter i Bosnien också och det uppskattar jag. Men i somras, så fick jag så många och fina presenter som jag verkligen tyckte om och blev helt förälskade i dom! Fy så mysigt vi hade. Vädret var perfekt, tårtan var perfekt, mina vänner var perfekta, allt var perfekt! Jag kände mig verkligen omtyckt då, och att dom kom dit för min skull. Inget jag kommer glömma!










COMMENTS

Design by: Designbloggar

COMMENT HERE:

YOUR NAME:
ARE YOU V.I.P?

EMAIL ADRESS: (publiceras ej)

YOUR BLOG/FACEBOOK:

COMMENT:

Trackback
RSS 2.0