DAMN YOU

Igår när jag och Dadi skulle åka till Ivanka, så ska självklart idioten backa för snabbt så han krockar i en bil. Okej, nu överdrev jag. Han råkade bara nudda till den dära spegeln vid dörren på bilen. Inget blev skadat MEN ... Idag så ringer min pappa mig (eftersom jag inte var hemma) och berättar såhär ..

Nej vänta ... Jag måste måla en bild på hur våran bil och gubbens bil var parkerad så ni fattar bättre.
Blå bil är våran bil, och grön bil är gubbens bil.

Som ni förstår så skulle min bror backa bilen. Han backade lite väl för snabbt, men hey? So what? Ingen bil är väl bakom honom? MEN JOOOOOOO. Gubbjävelns bil är parkerad halft på trotoaren. :) BRA! Nej. Men som sagt, Dadi nuddade bara spegeln sådär lite.

SÅÅÅ IDAG! Så ringde min pappa mig och berättade att gubben hade sett allt från fönstret. (det var kolsvart ute, regnade, han har dålig syn OCH är 80 bast, JA mycket han såg!)Han sa att han har värsta bucklan på bildörren och det är vårat fel. Hur då undrar vi? För vi har inte en enda repa eller något på våran bil, så det kan inte varit vi. Men nej, han ska inte ge sig, utan han ska polisanmäla oss och tar kort på våran bil. Fattar inte ens varför han tog kort på den? Sen kommer han upp och börjar tydligen tjabba att det är vi och blablabla. Fyfan vad förbannad jag blev. MEN han blev lite ägd av oss. Vi sa att vi tänkte polisanmäla honom för att han parkerade olagligt, då vart han allt tyst. :)

BRB CALL GRANNFEJDEN!




COMMENTS
POSTED BY: caaaaaaaaarro

Åhhh Suzana.. jag sitter här och är as ledsen haha (you know why) och sen när ja läser din blogg så får jag ett sånt FLIN... åh vad du gjorde mig glad nu :) <3

2011-02-18 @ 05:23:49
YOUR BLOG/FACEBOOK: http://caaarroew.blogg.se/

Design by: Designbloggar

COMMENT HERE:

YOUR NAME:
ARE YOU V.I.P?

EMAIL ADRESS: (publiceras ej)

YOUR BLOG/FACEBOOK:

COMMENT:

Trackback
RSS 2.0