Hello

Konstigt nog försov jag mig inte idag, kan bero på att jag hade en tid och passa. Skulle möta Sandra utanför hennes lägenhet klockan 08:00  så vi kunde ta bussen tillsammans till skolan. För övrigt så var skolan tråkigt ... Som vanligt?
Efter skolan gick jag hem och åt lite sen gick jag ner till stan igen och följde med Andreas till frisörsalongen, kändes lite ovärt att jag gick ner dit för satt ändå i 20 minuter och gick hem sen, men ville vara lite snäll. SKÄMT. Asvärt ju, fick ju träffa honom, även om det var 20 minuter.

Hade tänkt och skriva min inlämningsuppgift som skulle varit inne förra måndagen men ingen av mina lärare verkar bry sig, vilket är skönt för fattar ändå inte vad man ska göra. BRA!

COMMENTS

Design by: Designbloggar

COMMENT HERE:

YOUR NAME:
ARE YOU V.I.P?

EMAIL ADRESS: (publiceras ej)

YOUR BLOG/FACEBOOK:

COMMENT:

Trackback
RSS 2.0