IVANKA

Min bror snackade med Dejan (ivankas bror) igenom en mick på xbox. De började snacka om att Dadi skulle dra till Dejan så de kunde spela och direkt så frågar jag om Ivanka är hemma. Jag fick svaret ja och självklart åkte vi dit. Var så himla längesen jag såg min bebi! Som vanligt skrattade hon när hon öppnade dörren. Fattar fortfarande inte varför hon skrattar åt mig så fort hon ser mig. :(
Vi chekade några video-klipps på youtube, snackade riktigt mycket och skrattade, eller ja .. Ivanka skrattade åt mig.
Förstår ni hur mycket jag har saknat henne?! Har inte träffat henne på ja .. en månad! Hur klarade du dig Ivanka? :)

Eftersom jag inte har någon fin bild på mig tillsammans med Ivanka, så får det bara bli en sommarbild på henne.



COMMENTS
POSTED BY: ivankis

hahah, för du gör mig alltid så himla glad, så glad att jag istället börjar as garva :d tack för super mysig dag, saknade dig alldeles för mycket <3

2011-02-07 @ 22:36:02
YOUR BLOG/FACEBOOK: http://superhumanz.blogg.se/
POSTED BY: ivankis

sv: hahaha "nej du är söt" ;)

jaa sant faktiskt!! Ska bli mer uppdatering imon <3

2011-02-07 @ 22:52:52
YOUR BLOG/FACEBOOK: http://superhumanz.blogg.se/

Design by: Designbloggar

COMMENT HERE:

YOUR NAME:
ARE YOU V.I.P?

EMAIL ADRESS: (publiceras ej)

YOUR BLOG/FACEBOOK:

COMMENT:

Trackback
RSS 2.0