JÖNKÖPING

Klockan 11:06 ringer Ivanka och väcker mig, men jag orkade inte svara så jag satte på ljudlöst (haha!) men sen smsar hon mig och frågar om jag vill åka till Jönköping. Hade 30 minuter på mig också fixa mig .... Hatade allt och alla vid det tillfället med dom är vana. :)

Det första jag gjorde i Jönköping var att köpa nya skor som jag fick skoskav av för jag satte på mig dom direkt, heheh.

:- 699

Mycket nöjd med mitt köp! Snålar lite med pengar för måste ha tillräckligt till Andreas födelsedagspresten.
Efter A6 åkte vi till centrum och fikade med en utav Dejans kompis. Riktigt gott med chailatte(?) och en chokladmuffins som jag knappt åt.
Efter fikat åkte vi till en tråkighandbollsmatch...... vet inte ens vem vann, brydde mig inte, fikade mest. ;ppPpP

COMMENTS

Design by: Designbloggar

COMMENT HERE:

YOUR NAME:
ARE YOU V.I.P?

EMAIL ADRESS: (publiceras ej)

YOUR BLOG/FACEBOOK:

COMMENT:

Trackback
RSS 2.0