SICK

Idag när jag vaknade så mådde jag helt asbra. Hade en sjuk dröm. Vet inte vad den handlar om, men vet att jag drömde om förskolan och lärarna? ... Sicken marddröm! Aja, jag stack till praktiken och kom fem minuter försent som vanligt. När vi väl hade frilek så skulle jag tydligen bära tre pers upp och ner flera gånger om ... Gjorde det för att vara snäll för kännner att jag är lite väl för sträng mot dom för att vara en praktikant. Men gissa hur jag mådde efter det? Trodde min rygg skulle dö, för dom var inte så himla lätta! Hade ont i hela kroppen, mådde illa som fan och började frysa. Okej, jag tror inte det beror på för att jag bar dom, men jag stack ändå hem vid 12:00. När jag väl kommer hem så lägger jag mig i mammas säng och skakar av kyla medans mitt huvud vill explodera. Men efter en alvedon och en ipren så mådde jag mycket bättre och började svettas bort febern. Så vi får se om jag går till min praktikplats imorgon! Vill inte vara sjuk flera gånger från praktiken annars måste jag ta igen det på t.ex sportlovet eller något ...

COMMENTS

Design by: Designbloggar

COMMENT HERE:

YOUR NAME:
ARE YOU V.I.P?

EMAIL ADRESS: (publiceras ej)

YOUR BLOG/FACEBOOK:

COMMENT:

Trackback
RSS 2.0