SKIS

Jag åkte skidor idag! För första gången! Ni anar inte hur nervös jag var när jag satt på bussen påväg till kettil. :(
Höll helt ärligt på och backa ur när jag såg backarna .......
MEN! Det gick faktiskt riktigt bra att åka även om jag ramlade 217308127038 gånger och höll på och bryta båda benen 2 gånger och ramlade i liften flera gånger och skämde ut mig. :) helt okej! Men fan vad svettig man blev när man åkte! Kanske för jag hade extra strumpor på mig, tights, mjukisbyxor, t-shirt, munktröja och en luvtröja!

Jag räknar med att jag kommer ha fetaste träningsvärken imorgon. Var så himla trött när jag kom hem så jag somnade 18:00 till 21:00 ...

COMMENTS

Design by: Designbloggar

COMMENT HERE:

YOUR NAME:
ARE YOU V.I.P?

EMAIL ADRESS: (publiceras ej)

YOUR BLOG/FACEBOOK:

COMMENT:

Trackback
RSS 2.0