SORRY

Inte världens bästa uppdatering. Det kan bero på att jag har varit borta från hemmet varjedag = skönt!

I måndags började skolan igen. Gick inte så bra att somna den natten = 2 timmar. Somnade riktigt tidigt när jag kom hem, 18:00 och vaknade 07:00 och glömmer att jag har sovmorgon ... Det är riktigt skönt att börja skolan igen efter 4 veckor kan jag säga!

Igår var jag med min pojkvän. Han var så snäll som gick till stan och "shoppade" med mig! Lite pinsamt att han är mer tjejig än mig ... hahah. ;) Hittade en tröja och köpte ett par lösögonfransar. Sen traskade vi vidare till honom och laddade ner The Social Network som inte funkade sen! Under nedladdningen blev jag så sjukt sugen på att äta något gott, så vi gick ner till Ica Helges och köpte paj och vaniljsås! Riktigt gott att dränka pajen med sås!

Än så länge så har veckan varit superbra och jag hoppas det håller på såhär ett bra tag till!

COMMENTS

Design by: Designbloggar

COMMENT HERE:

YOUR NAME:
ARE YOU V.I.P?

EMAIL ADRESS: (publiceras ej)

YOUR BLOG/FACEBOOK:

COMMENT:

Trackback
RSS 2.0