STILL SICK

Jag är fortfarande sjuk men mår så himla mycket bättre än vad jag gjorde i torsdags. Tror jag höll på och få körtelfeber för jag hade alla symptomer och jag vet hur jag fick den. Det smittas via t.ex när man tar någon i handen, och jag praktiserar ju på en förskola där aaaaaaaaaaalla barn vill hålla min hand. Och tror ni det är något barn som INTE är snorig där? Nej, ALLA är snoriga där, och ALLA ville krama mig också. Så ja, deras ansikte var 1 mm ifrån mitt. Mysigt. :)

Det svider inte längre i halsen, jag har ingen feber och inte ont i mina leder utan jag är bara riktigt svag i kroppen. Det känns som jag är full 24/7 om jag ska gå eller stå länge. Det kan beror på för jag har ätit riktigt lite sen i onsdags. Men så är det när man inte haft någon aptit. Idag ska jag till doktorn, så vi får se vad hon säger. Det dåliga med att vara sjuk är att jag måste vara hemma hela denna veckan = jag kommer få göra om min praktik i en vecka när mina klasskompisar är i skolan. Rätt orättvist, för jag har inte valt att vara sjuk. Och nej, jag tänker inte tvinga mig själv att gå till praktiken när jag är så himla svag i kroppen. Finns stora chanser att jag kommer svimma. Verkligen inte värt att gå då. Har jag inte rätt?

COMMENTS

Design by: Designbloggar

COMMENT HERE:

YOUR NAME:
ARE YOU V.I.P?

EMAIL ADRESS: (publiceras ej)

YOUR BLOG/FACEBOOK:

COMMENT:

Trackback
RSS 2.0