MISS

Jag saknar min gamla klass rätt mycket. 9D. Jag kommer ihåg första gången vi skulle träffas. Alla var så blyga och stod i små gruppen. Ingen vågade prata med någon. När vi alla gick in Aulan och skulle presentera oss för varandra så var jag tillsammans med Rosanna. Hon har blont hår med lugg och en rosa tunika med döskallar på.

I sjuan cyklade vi alla till Nävelsjö(?) och spenderade natten där. Fyfan vad kul det var! Vi satt i en ring framför elden och Agneta berättade olika spökhistorier. Sen skulle man gå en spökrunda igenom skogen! Jag var för feg och stannade själv ensam i källaren. Hahha så himla dum i huvudet som stannade själv? För hon berättade spökhistorier om det huset.

I nian åkte vi till Stockholm. Så jävla kul var det! Vi åkte med alla nior från Mogärde klockan 06:00 på morgonen. Gick inte och la mig den natten utan var uppe som många andra. Det var sjukt kul i bussen! Riktigt många killar moonade, hahaha! (visade röven för andra bilar) Endel fes så man knappt kunde andas, och vissa gjorde bus när man sov på bussen. Jag sov i samma rum som Sara, Fanny och Emma på vandrarhemmet. Kan säga att vandrarhemmet var sjukt stort! Trodde inte att det var så stort! Men lite läskigt också, för det påminde mig om filmen The Shining.
Första dagen åkte vi till två olika museér har jag för mig. Kanske till och med tre. När vi var klara där fick vi gå på stan i några timmar. Hittade ett par jeans som jag fortfarande tycker om och hittade ett linne för dum som jag var så tog jag bara med mig tjocka kläder för jag trodde det skulle vara kallt ... På kvällen åkte vi till Gröna Lund. Åh fyfan vad kul det var! Aldrig gjort något så kul i hela mitt liv. Trodde jag skulle dö på varje karusell jag åkte. Skrek så mycket så jag blev hes och kunde inte andas, hahaha!
Nästa dag åkte vi tyvärr hem ... Ville verkligen inte hem! Saknar Stockholm så jävla mycket!

Vi hade spexfoto någon dag innan vi slutade skolan. Så kul att alla klädde ut sig! Själv var man en utav dom männen som är med i The Kiss, och det var Edina också!
Sen hade vi skolavslutning. Det finaste jag gjort med min klass. Alla var så himla fina uppklädda och stiliga. Jag höll faktiskt tillbaka mina tårar så jag inte skulle gråta framför alla. Ville likzom intäh förztöra sminketh. ;ssss

Men jag saknar min klass så himla mycket. Alla var kompisar med alla och det är så det ska vara! Vi var så himla trygga ihop och hade två världens bästa lärare. Marcus och Cilla. Saknar dom så himla mycket ... Saknar er så himla mycket! Jag älskar er.

Stockholm











I slutet av sjuan



Skolavslutningen i nian





Spexfoto




COMMENTS
POSTED BY: TIEPAMANDAHH

sv: ååh tack såå mycket! :D

2011-02-01 @ 20:44:29
YOUR BLOG/FACEBOOK: http://tiepamandahh.blogspot.com
POSTED BY: fanny

åå suzana! saknar klassen också <3

2011-02-04 @ 16:54:24
YOUR BLOG/FACEBOOK: http://allthewaydown.blogg.se/

Design by: Designbloggar

COMMENT HERE:

YOUR NAME:
ARE YOU V.I.P?

EMAIL ADRESS: (publiceras ej)

YOUR BLOG/FACEBOOK:

COMMENT:

Trackback
RSS 2.0