WHY GOD, WHY

Jag har inte bloggat på några dagar nu eftersom jag är så himla sjuk. I onsdags gick jag hem från min praktikplats för jag hade så himla ont i ryggen, frös, mådde illa och hade feber. Jag mådde bara sämre och sämre. Mitt i natten klockan 03:00 vaknar jag av smärtor i halsen och kroppen. Började gråta så ont som jag hade. Min bror väckte mina föräldrar. Fick lite cola, men efter tre klunkar spyr jag! Somnade om till 10:30 av att jag mår illa så jag spyr åter igen.
Hela torsdagen ligger jag i sängen och kämpar för att inte gråta pga all smärta. Min hals är så himla svullen och röd. Den har krympt ihop så mycket så jag har ändrat min röst helt och hållet. Varje gång jag sväljer så svider det och bränns det som fan så jag blir tårögd så jag undvikder att svälja ... När jag hostar så hostar jag upp blod ..
Idag åkte vi till Virserum till vårdcentralen. Doktorn tittade i halsen och hon sa att jag inte hade halsfluss. Sen tog hon blodprov. Hade 25,6. Har man över 20 så har man bakterier. Men de var inte säkra om jag hade virus eller bakterier så jag ska komma tillbaka på måndag.
Idag åt jag liiite soppa. Hade inte ätit något sen i onsdagskväll. Har bara fått i mig massa vätska.

COMMENTS

Design by: Designbloggar

COMMENT HERE:

YOUR NAME:
ARE YOU V.I.P?

EMAIL ADRESS: (publiceras ej)

YOUR BLOG/FACEBOOK:

COMMENT:

Trackback
RSS 2.0