LOVE

"God morgon"! Vaknade alldeles nyss av att mamma väckte mig. Måste nämligen städa mitt rum och fixa mig innan min fina pojkvän kommer hit. Går ju inte att lägga sin fot i mitt rum .. Så stökigt är det!
Vi ska antagligen titta på film och ha lite myspys! Saknat honom rätt mycket även om jag träffade honom en kort stund igår.

Bilden är tagen samma vecka som vi blev tillsammans.
Dvs. fyra månader sen.


Är rätt nervös inför imorgon. Jag ska ut på praktik på Mogärde Förskola i tre veckor. Jag börjar 08:00 och slutar 16:00 varje dag. Kommer vara helt slut eftersom jag ska vara med småbarn som kommer dra i mig och vilja leka med mig. Önska mig lycka till, för detta kommer säkert gå åt helvete. :(

COMMENTS

Design by: Designbloggar

COMMENT HERE:

YOUR NAME:
ARE YOU V.I.P?

EMAIL ADRESS: (publiceras ej)

YOUR BLOG/FACEBOOK:

COMMENT:

Trackback
RSS 2.0