Ready, set, go!

Hej!
Jag heter Suzana Nikolic och hade tänkt och starta en blogg (ännu en gång). Jag är född 1994 och fyller 17 år i juli.
Jag lever med min mamma, pappa och bror i en liten lägenhet i en by som heter Vetlanda. På min fritid som umgås jag med min pojkvän och med mina vänner.
Jag går på Njudungs gymnasiet, Barn och Fritid. Jag är riktigt nöjd med linjen och har en härlig klass. När jag går ut ur gymnasiet så ska jag plugga vidare till kurator.
Jag uppfattas oftast som en glad, härlig och positiv tjej som alltid har ett leende på läpparna.

Ni kanske skulle vilja se en bild på hur jag ser ut. Det får bli en bild från höstas. Varnar er redan nu att jag är väldigt dålig med att ta kort på mig själv och allt annat. Så det kan hända att det blir inlägg med bara text.



Att följa mig genom bloglovin vore inte så fel kanske? Det gör ni HÄR!
Bloggen kommer göras om när jag tar tummen ur röven och lär mig hur saker och ting fungerar med alla koder.
Hoppas ni tycker om bloggen och kommenterar mycket!

COMMENTS
POSTED BY: moa

Söt du!

2011-01-20 @ 21:28:11
YOUR BLOG/FACEBOOK: http://moathemoses.blogg.se/
POSTED BY: louise :)

ta tillbaka de där med att du är dålig på fota , ser du väl själv att du är jättebra , söt som socker ! :)

2011-01-20 @ 22:00:27
YOUR BLOG/FACEBOOK: http://love-me-as-iam.devote.se
POSTED BY: Esse

hahhahahaha när jag läste kurator så tänkte jag dig som Isabella, med håret i flätor, höga jeans och mobilficka xD HAHAHAHHA

2011-01-21 @ 13:54:53
YOUR BLOG/FACEBOOK: http://alittlebitlonger.devote.se

Design by: Designbloggar

COMMENT HERE:

YOUR NAME:
ARE YOU V.I.P?

EMAIL ADRESS: (publiceras ej)

YOUR BLOG/FACEBOOK:

COMMENT:

Trackback
RSS 2.0